chicklitt-tips tack.

jag har haft en fixidé i flera år ;
att jag ska köpa mig en pocketbok och läsa ut den.
haha, låter kanske inte så speciellt, i know!
men hey, det är amanda vi pratar om här! och läsa
har väl inte varit ett jättestort intresse.
men hursomhellst så kan jag nu stryka ett streck över
den fixidén nu för hör och häpna;
- jag, amanda andersson, har både inhandlat en bok
och läst ut den! =) ' ska vi slå vad ' hette boken, och den var
inte helt fy och skamm. passade mig perfekt.

funderar faktiskt på att införskaffa mig en till. någon som har något
bra tips på en riktig chicklitt-bok?

usch ja vet, jag kan inte vara riktigt frisk. känner inte igen mig ..


DIN ÅSIKT!

Har du något på hjärtat?

Ditt namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

say it:

Trackback
RSS 2.0