makeup store, inbokat.

så skönt, nu är det bara en julklapp kvar + att jag väntar på en som ska komma med posten. =) och den som är kvar vet jag vad jag ska köpa också. så det känns nice.
tack för sällskapet också elin. =)

förra året då jag fyllde år fick jag av svärföräldrarna en sån där på makeup store med en sminkning och sen produkter för samma summa. skitkul tänkte jag! =) det här ska jag spara till något speciellt tillfälle. men det där "speciella" tillfället kom aldrig och jag glömde bort det + att jag slarvade kolla datumet då det gick ur .. så kom jag på det för någon dag sen. så jag plockade fram det idag och såg att det gått ut i april. FUCK tänkte jag! men svalde min stolthet, tog kortet med mig och åkte till makeup store och frågade om jag det gick att använda ändå. och som tur var så fick jag använda det ändå! JAG BLEV SÅ GLAD! =) så nästa lördag ska jag på sminkning! ska bli så jäkla kul! jag som gått och sett fram emot det där! hur fan kunde jag glömma .. ? SMARTASS!

DIN ÅSIKT!

Har du något på hjärtat?

Ditt namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

say it:

Trackback
RSS 2.0