min julafton.

har ni haft en bra jul? =)

min julafton började med att gå upp 5 på morgonen för att gå till jobbet. men kan ni tänka er, tomten hittade även till ssab?! :D haha. en kvinnlig arbetspolare försvann en kort stund bort från fikarummet. men plötsligt knackar det på ena fönstret. och vad fick vi se där? jo, en TOMTE! :D då hade hon gått och slängt på sig tomtedräckten, med sig hade hon en kasse med massa paket. så då blev det paketspel!

när jobbdagen var slut skyndade jag mig hem och gjorde mig iordning och åkte sen till mormor och morfar. där åt vi mat, fikade och fick också träffa tomten där. jag hade varit snäll iår så paket fick jag. :D
senare åkte vi i min familj hem till pappa och mamma. öppnade paket, fick massa pengar och lite småsaker =), sen vare dags för paketspel. haha endel fajting med paketen blev det! :D

och efter det åkte jag hem och sov. skulle ju upp och jobba idag också. så det var iaf min jul. =)
ni alla är ju säkert ute och dricker och härjar. men inte jag och guuu så skönt! (: ska gosa ner mig i soffan i stället. det låter mer lockande. sparar mig till nyårsafton ist.

hoj på er!






DIN ÅSIKT!

Har du något på hjärtat?

Ditt namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

say it:

Trackback
RSS 2.0