tummen upp för makeup store

har varit på makeup store idag för privatlektion. det blev snyggt! =) men tyvärr har jag inga snygga bilder att visa. får det inte på kort så man verkligen ser sminket .. men jag valde iaf tre olika skuggor i lila nyanser (som hon sminkade mig med) + ett läppglans som hon också använde på mig. men ska dit och köpa mer utav sminket sen någon dag. typ när jag fått lön eller ngt. d: men hon sa att jag var lite hemma på smink iaf. vem vill lixom inte höra det av en som verkligen kan? :)

händer idag då?
ska väl dricka någon grogg iaf, mer vet jag inte. kommer hit folk från dhl men vet inte om dom ska vara här hela kvällen eller hur det blir. så det visar sig ..

nu kommer dom nog snart så jag ska dra mig från bloggen .. hoj!

DIN ÅSIKT!

Har du något på hjärtat?

Ditt namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

say it:

Trackback
RSS 2.0