lördag (tidig) morgon.

kolla in klockan! och JAG är uppe nu, en lördagsmorgon, utan att ha setat vaken hela natten. eller för att vara riktigt exakt så har jag legat vaken sen kl. 6 men kunde inte somna om. vad ska det här betyda?!
jag har mina funderingar ..

◘ en uppenbarelse från gud
◘ börjar bli gammal
◘ jag har blivit superhjälte och behöver då vara uppe tidigt för att hinna med all räddning
◘ jag har blivit knäpp av min skiftgång

jag gissar nog på 1an eller 3an.


mhm, händer idag då? antingen kommer jag vara ute och härja med någon starkare dryck i handen eller så kommer jag sitta hemma och ha en sån där myskväll med my darling. (: men det här får helt enkelt visa sig senare .. 

DIN ÅSIKT!
Postat av: Sarah

Heej! Tyvärr har inte jag något svar på din fråga. Jag har själv varit med om samma sak och jag vet inte heller varför det blev så =/

2008-11-15 @ 09:33:39
URL: http://onlysarah.blogg.se/

Har du något på hjärtat?

Ditt namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

say it:

Trackback
RSS 2.0