need help.

fredag kväll .. de flesta har nog nyss fått helg. inte jag. jag hade första arbetsdagen den här veckan och jobbar förmiddag hela helgen! jippie. för vem fan vill gå upp 5 tre dagar i rad? not me .. speciellt inte på en helg. men thats life.

jag måste snart fixa min profilbild som aldrig vill komma fram. den har inte synts till sen jag skaffade den här bloggen. precis efter jag laddat upp en profilbild gick jag in för att ändra den till en stor profilbild. men den dök aldrig upp! så jag har gått in och ändrat tillbaka så den skulle bli i vanlig storlek men vill fortfarande inte komma fram. vad gör jag för fel? någon som varit med om det här? ..

DIN ÅSIKT!

Har du något på hjärtat?

Ditt namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

say it:

Trackback
RSS 2.0