sthlm, here i come!

jag har blivit kass på att uppdatera. nu igen ..
jag som kom igång rätt bra då jag startade bloggen.

hur som helst. det har inte hänt speciellt mkt den här veckan.
har haft jobbperiod och då brukar det inte hända speciellt mkt
förutom jobb då.

men jag kan berätta att ihelgen är det stockholm som gäller! :D
yes, det ska bli skitkul! fridis, snart kommer jag och livar upp
din lägenhet igen. (:
då ska det handlas julklappar, något till julafton och något till nyår.
OM jag nu hittar ngt vill säga. för ofta då jag ska ha något så finns
inget jag vill ha, och när jag inte ska ha något finns hur mkt som helst
jag vill ha. någon som känner igen sig?

lite snö har vi också fått här i blge förresten.

DIN ÅSIKT!
Postat av: F E B B

ja, näsan kanske var ite stor annars aslik :P

2008-11-24 @ 16:47:40
URL: http://febb.blogg.se/

Har du något på hjärtat?

Ditt namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

say it:

Trackback
RSS 2.0