en bra dag ändå.

min födelsedag blev inte så misslyckad som jag trodde den skulle bli.

då jag kom hem från jobbet hade magnus tänt ljus (vilket han aldrig annars gör), så hade han lagat både tacos och hallonpaj som vi mumsade på. sedan la vi oss i ett skumbad och jag med ett glas vin i handen. den här timmen räddade min dag. =) så den blev inte så pjåkig ändå!

JAG SKA FÅ KLÄ UT MIG I HELGEN och parta! jag bara älskar det! :Djag har en liten idé på vad jag kommer vara men är inte hundra än. men jag tänker inte säga vad det är. det visar sig ..

ska smutta vidare på mitt glas vin nu och fira mig själv här i ensamheten eftersom magnus lära åka och jobba. haha tragiskt det låter. :D men det är inte så farligt som det låter. =)

DIN ÅSIKT!

Har du något på hjärtat?

Ditt namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

say it:

Trackback
RSS 2.0