magont och festsugen.

fuck. typ halva natten har jag setat uppe med en kudde för magen och jämrat mig. magont, varför? illamående var jag också. efter mkt om och men och funderingar vad det kan vara gjorde jag ett försök att äta. först gjorde det nästan ondare men sen försvann ondet mer och mer.

så idag känner min mage sig ganska mörbulltad. det gör inte ont, men känns mysko. du vet om du haft ont i magen en längre stund och sen då det går över känns det lite skumt i magen .. ? så känner jag typ. det är då tyiskt att det ska bli nå när jag är uppe i färila. sist när jag var här, vad hände då? jo, jag blev jättesjuk! huvudvärk och halsont. och den här gången magen .. jag blir matt.

men får se om jag ska prova mig på att gå ut och parta lite ikväll .. är lite sugen faktiskt. (: kommer magonten tillbaka är det ju bara att åka hem.

igår fick jag träffa lillvovve! :D så jäkla söt, björnaktig med massa massa spretig päls. :) emelie och tobbes lilla valp!

har ni lika blåsigt och jävligt hos er som det är här? kallt och jävligt.


DIN ÅSIKT!

Har du något på hjärtat?

Ditt namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

say it:

Trackback
RSS 2.0