fullspäckad helg.

det har varit full fart hela helgen.
så fort magnus slutade vid 2o.oo körde vi direkt upp till sälen. började dricka medans vi väntade på att de andra skulle komma. dom hade gått ut på en krog .. när dom kom hem fortsatte drickandet (för vissa av oss). jag gick och la mig vid 5. klockan nio vaknar man av att en som vi bodde med stimma och hade sig. så det var ingen idé att försöka sova vidare. gick upp, satt och språkade, sen vidare till mc donalds för frukost. sen blev det hyrning av bob och vid halv två åkte vi vidare till färila. där var det 50årskalas och festande. slutade med gräddkrig och dans. ja ni vet, sånt där som alltid händer på fest. d: gick och la mig halv två, sov till 11 sen åkte vi hem senare på kvällen och sen ut och jobba till 9.

men nu är helgen över och idag blir det till att plocka här hemma.



ja, ni ser ju hur det ser ut. vi har ju gjort om i sovrummet så alla grejer som ska ligga i en garderob i sovrummet ligger utspritt över hela lägenheten. men nu har vi nya hyllplan på väggen så idag hoppas jag få lite mer ordning här hemma. =)

dags att sätta igång. snart så ..

DIN ÅSIKT!

Har du något på hjärtat?

Ditt namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

say it:

Trackback
RSS 2.0