jucka elefant.

typiskt, vi som var till ikea idag och köpte lite grejer som en liten palm, en stor palm, sängkläder, ETT NYTT STORT TÄCKE m.m. jag såg verkligen fram emot det där stora täcket men ser nu att vi köpt fel. stort är det, men det är dun! typiskt. får nog skicka med det med mamma och pappa när dom åker dit på lördag och byta det, tror jag iaf.

haha, vet ni vad den stora palmen hette?!
yucca elephantipes, haha jucka elefanter. mohaha.
det tyckte jag var kul.


DIN ÅSIKT!
Postat av: Foki

Sv:

Det är lösnaglar som jag målar och pyntar själv med nagellack, glitter och pärlor. ^^



Till mitt hår använder jag endast locktång och hårspray. Är noga med att använda bra hårdvårdsprodukter från The Body Shop.



Tack för kommentaren! ^^



Kram!

2009-04-30 @ 17:06:38
URL: http://foki.blogg.se/
Postat av: Emelie

Haha frääännt! Ja amg fiske så är jag precis lika dan! Hellst ska ja känna ett napp på första kasten så jag VET att de finns fisk annars kan ja lika gärna lägga ner =)

2009-05-02 @ 23:24:15
URL: http://emilajj.blogg.se/

Har du något på hjärtat?

Ditt namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

say it:

Trackback
RSS 2.0