thailand 2009.

nu är ni väl nyfikna att se lite bilder och så från thailand va?

hur som hellst var det som sagt ett ställe jag kommer att besöka,
och det är väldigt snart hoppas jag. iaf inom ett år, i hope.

det vi hann med på ynka två veckor där var;
- sola och bada på fina ställen.
- se massa djur som man inte hittar i sverige.
- kela lite med en tigerunge.
- snorkla, fick då också se revhaj. coolt.
- bli sjuk. fick infektion i halsen.
- ha kanyl i handen i två dygn.
- ligga inne på en klinik en natt med dropp.
- fick nån läskig spruta så jag blev rädd för både skynken och tak.
- shoppa kläder och annat kraffs.
- se en dragqueenshow.
- lära mig pruta med pengar som jag tyckte va så jobbigt i början.
- äta god thailändsk mat.
- delade på en bucket (stavas?) med magnus på en strand.

osv osv osv. och trots sjukdommar så vill jag tillbaka.
när man sen kommer ut till dom fina ställerna så är
det som bortglömt.

och så bilderna ..
1. på koh samui, world resort, första stället vi var på.
2. var och tittade på nå apor som klättrade upp i
   palmerna och hämtade cocosnötter.
3. tigerungen vi fick kela lite med.
4. matade sköldpaddor.
5. kho tao, kho tao resort, andra stället vi var på.
6. också från kho tao.
7. från några öar med sandbanker vi var på. paradiset
  skulle jag vilja kalla det!
8. solning i "paradiset".
9. också ifrån därifrån.
10. jag och magnus på en strandresturang.
    som ni ser brände jag mig rätt mkt i fejjan. d:
11. en bild från dragqueenshowen.
12. tillbaka på kho samui, island resort.
13. jag och magnus, sista dagen.
14. jag i poolen på island resort.
15. magnus på arlandas tågstation, hemma
  i tråkiga sverige igen ..



  
  
  
  
  


DIN ÅSIKT!

Har du något på hjärtat?

Ditt namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

say it:

Trackback
RSS 2.0