en helg uppe i skogarna. =)

jag älskar verligen den här friveckan nu när man kan sitta här på söndagskvällen, eller det kanske räknas till natten nu .. men iaf när man kan sitta här sent på söndags kväll och veta att så många ska upp och jobba imorgon medans jag får vara ledig två dagar till. börjar alltså på onsdag igen. det är najs. ;D

helgen spenderades alltså uppe i färila. fredagskvällen umgicks jag med emelie, vi hade en liten förfest för oss själva, snackade massor, satt på golvet och lyssnade på gamla låtar och myste och lekte med hennes vovve. riktigt kul! sen bar det av till järnvägs, ett uteställe i ljusdal och dansade och shejkade i röven av oss. (haha va fult det lät om man tänker efter; shejkade röven av oss)

sen på lördag firade vi magnus farmor och farfar. började med järvzoo och kollade på massa djur, sedan middag på ett ställe i järvsö och lite alkoholintag senare på kvällen. :)

det var min helg det .. och en lyckad sådan. har ni också haft en bra helg?



DIN ÅSIKT!
Postat av: emelie

Ja kanon freda tyckte ja iaf :D Roligt att träffa dej gumman!

2009-08-27 @ 22:27:45
URL: http://emilajj.blogg.se/

Har du något på hjärtat?

Ditt namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

say it:

Trackback
RSS 2.0