nattinlägg om sändra deee bland annat.

vilken lugn och faktiskt skön kväll det har varit. jag som var sååå rastlös men samtidigt fruktansvärt trött hela kvällen. så jag tillbringade hela kvällen i soffan men tv'n på framför mig, datorn bredvid, citronvatten och cosmopolitan i handen. visst hade det varit trevligare om magnus varit hemma och hållt mig sällskap, men han jobbar ju natt så det var inte ett alternativ tyvärr.

men nu är klockan över två och jag har börjat piggna till. SMART att inte gå och lägga sig medans man var trött. nähäru, det går inte; att lägga sig tidigt en fredagskväll när man är ledig hela helgen. hell no! spelar ingen roll hur trött jag är, SKA vara uppe, så är det bara. lixom ..

hur som helst, imorgon blir det lite dricka tillsammans med indianfan. sandra, min kusin med andra ord. eller hon som älskade (älskar?) plånbokstricket, kanske bygga snökojjor och kasta snöbollar på förbipasserande bilar, stoppa upp pinnar i näsan för att nys eller varför helt enkelt inte åka crusing med volvo 740 i rättvik? ja, listan kan bli lång när hon och jag slår våra kloka skallar ihop. hon är iaf en toppentjej! (:

hmm .. borde verkligen bege mig till sängen och sova. jippi ..
aja, snart måste jag ju, så då säger jag väl god natt då antar jag.


DIN ÅSIKT!
Postat av: Erica

SV: Ja, täääääääääääääänka sig ... Doffe hälsar, HRRRRR

2009-08-01 @ 02:36:39
URL: http://sugafall.blogg.se/
Postat av: Anonym

svar: hihi, tackar :)

vad har du för dig? :)

2009-08-01 @ 12:56:42
URL: http://fridasfoto.webblogg.se/
Postat av: Anonym

svar: det var inte så gott direkt :s

hehe, ojdå :P jadu, jag vet inte riktigt. vi kanske ska iväg och titta på katt :D

2009-08-01 @ 16:22:08
URL: http://fridasfoto.webblogg.se/

Har du något på hjärtat?

Ditt namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

say it:

Trackback
RSS 2.0