bilder från jul.

hej!

är det party som gäller ikväll för alla er eller?
själv så ska jag inte ut och festa, trots att det är en riktig festdag. jag ska ner till jobbet och känna massor av pengar ist. tre nätter kvar att jobba sen på måndag åker jag upp till färila. magnus åkte dit redan på julaftons morgon.

vad fick ni i julklapp då?
jag fick en snygg digital fotoram, en symaskin (tydligen en asbra), symaskaskinstillbehör, underkläder, pengar, ljus från partylite, en berlock till mitt thomas sabo-armband, parfym m.m. =) nöjd! och julafton var mysig och så spelade vi paketspel. haha det är asroligt ju!

tog inte så mkt bider men visar några av dom iaf;



några trogna kalle-tittare.



några icke trogna kalletittare



storesyster hos mormor och morfar.



sen var vi och tände ljus på farfars grav. (synd att bilden blev så dålig)



och tände ljus på farmorsgrav.



mina syskon; matilda, oskar och ida i bilen på väg hem där julklappar,
julklappsspel, godis och mys väntade.



haha, lilla loppan nosar på ett hundben.



pappa "nöjd" över sina paket efter paketspelet. han lyckades få ihop
ett komplett tjejkitt. :D haha



våran lilla tjuv, loppan. tog allt hon fick tag på och sprang iväg. haha
här fick och tag på inslagningssnören som tydligen va kul att leka med.



familjen. <3


DIN ÅSIKT!
Postat av: Emelie

Vilken mysig jul du ser ut att haft :)

Men vilken tid kommer du upp på måndag då? Är väl endast då vi kan hinna träffas nå isf. Åker på tisdag på en gång jag har jobbat klart :S FAN att jag inte skulle åka senare då... T är ju redan uppe han.. Han och erik åkte igår :)

2009-12-26 @ 13:06:41
URL: http://emilajj.blogg.se/

Har du något på hjärtat?

Ditt namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

say it:

Trackback
RSS 2.0