frekväll.

idag var andra dagen i rad som jag försov mig. igår hade jag åtminstonde förmiddag, alltså jag började kl 6 på morgonen så det är väl ganska acceptabelt. men idag hade jag eftermiddag och började kl 14. inte så acceptabelt. dock kom jag bara tre minuter för sent. men då hade jag fått lov att sprungit till jobbet. men hade vi inte upptäckt att vi fått punka på bilen idag, så hade jag kommit i tid. what a lovley day!

just nu sitter jag nermyst i soffan iaf och dricker en bärs. mest för att jag kan typ. börjar ju sent imorgon, alltså två .. men nog hade det varit godare med en chokladkaka eller grönsaker och dipp. men men , man tager vad man haver.


gammal bild jag hittade på datorn ..

DIN ÅSIKT!

Har du något på hjärtat?

Ditt namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

say it:

Trackback
RSS 2.0