in the big färila.

hej!

är i färila nu iaf. som sagt så hade jag inte tur med tågen hit. tåget mellan borlänge och gävle lära jag byta till buss mellan en sträcka för att nått rälståg hade stannat så vi inte kom förbi med tåget jag åkte med, sen byta tillbaka till tåg resten av resan. på grund av det här så hann jag heller inte med nästa tåg jag skulle ha åkt på så jag lä ta ett senare. och när jag äntligen sitter på det tåget blir det en halvtimme försenat. så ist för fyra timmar tog det 5 och en halv timme. inte okej! d: asdrygt ju. men jag kom upp iaf och hann träffa emelie som planerat. (hej emelie! haha)

nyår imorgon då .. har inga planer än, men drickat är då inhandlat. mer än så vet jag inte. d: får se vad som hittas på.

vad ska ni göra på nyår då?

förresten, jag har fått väääärldens mysigaste filt av svärmor! man kan inte annat än älska den!


DIN ÅSIKT!
Postat av: Jessi Fox

hoppas du hade det fett med bra, för det hade jag! ;D

2010-01-01 @ 11:05:12
URL: http://jessiljungkvist.blogg.se/
Postat av: isabell

snygg blogg :)

2010-01-04 @ 17:16:25
URL: http://miniizza.blogg.se/

Har du något på hjärtat?

Ditt namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

say it:

Trackback
RSS 2.0