ja, jag är 21 år. hurså?

sitter nu och kollar på boog och elliot på 3an. har nyss också käkat japanska kinderägg och druckit fanta pineapple som en lite lättare frukost såhär efter nattens jobb. göttans! har också byggt ihop leksakerna som var i kinderäggen, heelt själv utan hjälp av beskrivningarna! jaja okej då .. jag behövde ritningarna åt alla tre.

men varför ska dom sända den här filmen nu?! ja vill ju se den men måste verkligen gå och lägga mig. mamma kommer att ringa och väcka mig klockan ett imorgon. gaash sex timmar dit. okej amanda, samla dig och gå och sov!

godnatt!


DIN ÅSIKT!
Postat av: Jessi Fox

jag är 20 år.. jag äter kinderägg, ser på barnprogram och spelar spel från 3år och uppåt. antar att 80-talisterna har tagit begreppet "man ska vara barn så länge man kan" på fullaste allvar.

2009-12-27 @ 12:02:08
URL: http://jessiljungkvist.blogg.se/

Har du något på hjärtat?

Ditt namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

say it:

Trackback
RSS 2.0