nya skor.

då var det snart dax att gå till jobbet då ..

var iaf idag på kupolen med mamma. pappa och lillebror var också med.
själv så köpte jag hårfärg, ett par skor (bild under, som vanligt en asdålig bild. denna något sämre ändå men hann inte ta något riktigt kort med digitalen så tog med camen på datorn och alla vet ju hur kassa bilder det blir.) och så köpte jag ett nintendo dsi, ett spel (new super mario bros) och väska och tillbehör. så nu vet jag vad jag ska göra på tåget imorgon. :D

färgade ju även håret idag, mörkbrunt. men hinner inte visa bilder.

nej nu måste jag skynda mig och göra mig klar. hej!



fan, ser ju nu att man ser ju typ inte alls hur dom ser ut.
aja, man ser ungefär iaf. love them!
jag är verkligen kass på att lägga ut bilder på det jag handlar, så därför är kategorin "amanda shoppar" ganska så tunn. men jag ibland så pallar man helt enkelt inte. d:

DIN ÅSIKT!

Har du något på hjärtat?

Ditt namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

say it:

Trackback
RSS 2.0