sötnos.

ja, pappa kom iaf hem till mig och pumpade upp det punkterade däcket. och det gick jättebra att köra hem till dom, trots punka. sen när jag åkte hem igen fick "nykommlingen" följa med mig hem. så jag tog djävulens bil, ja golfen alltså (med det menar jag att den är fruktansvärd att köra), och körde hem tillsammans med lillvovven. :) så ikväll har vi myst och busat. och just nu ligger hon i mitt knä och sover.

men tänkte visa lite bilder ..




här är hon, med en utav hennes leksaker. ja det är en napp. :D
det ser så gulligt ut när hon springer runt och busar med den i munnen.



undersöker sin aaaaaasfina väska som hon fick färdas i hit. :)



nyfiken på snusdosan.



bus bus bus.



haha SPÖKHUND!

DIN ÅSIKT!
Postat av: Jessi Fox

åh vilken gosis! vad är det för ras din syrra har???

2009-12-17 @ 01:09:54
URL: http://jessiljungkvist.blogg.se/
Postat av: Matilda

Söts bilder. ^^



Sv: Japp, var därutanför. :D Var du också där? Min körskolärare blev helt eld och lågor när vi skulle köra den. Han tyckte det var as kul. Sen när vi skulle åka därifrån. Sa han ååh, hoppas konerna står kvar när jag åker hem. då ska jag hit och köra med min bil. Så började han små skryta om sina tider han klarat. Hahaha! :D

2009-12-17 @ 11:49:43
URL: http://matildasenkla.blogg.se/
Postat av: Emelie

MEEEEN SÅ SÖTTTT!!! Men Ängla dÅ??? Ellar har din mamma skaffa en till?

2009-12-18 @ 20:57:47
URL: http://emilajj.blogg.se/

Har du något på hjärtat?

Ditt namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

say it:

Trackback
RSS 2.0