jag antar utmaningen.

jag har blivit utmanad utav ; therese

1.Länka till den som utmanade dig.
2.Berätta sju personliga sanningar om dig själv
3.Utmana sju personer i slutet av ditt inlägg
4.Skriv ett meddelande i de sju personernas bloggar,så de uppmärksammar att de blivit utmanade

Regler


1)
ja, therese som jag tidigare skrev och länka; teees.bloggsida.se


2) 7 sanningar om Mig

1. jag skulle vilja flytta utomlands några år.
2. kan typ inget om politik. har inget intresse heller för den delen.
3. för att jag fortast ska somna bildar jag en liten historia i huvudet. (tyvärr funkar det inte jämt.)
4. kan börja gråta om jag får en spindel på mig.
5. beroende av nässpray.
6. hade jag gått om gymnasiet nu hade jag börjat på frisörlinjen.
7. jag, amanda andersson, har FAKTISK läst två böcker på ett par
     månader bara. unbelivible! och en till blir det med på thailandsresan, tror jag.



3. Jag utmanar:

alla som läser det här!
skriv isf då också en komentar till det här inlägget och berätta
det så går jag in och läser! =)


DIN ÅSIKT!
Postat av: Johanna

Okej =) Jag försöker hjälpa david och förbereda för tapetsering, men jag verkar mest stjälpa =P Vore jättekul om du kunde komma. Maria skulle komma också och Ida tror jag =) det är 18.00. puss

2009-02-03 @ 20:24:51
URL: http://wigwam.blogg.se/
Postat av: Johanna

Okej =) Jag försöker hjälpa david och förbereda för tapetsering, men jag verkar mest stjälpa =P Vore jättekul om du kunde komma. Maria skulle komma också och Ida tror jag =) det är 18.00. puss

2009-02-03 @ 20:30:46
URL: http://wigwam.blogg.se/

Har du något på hjärtat?

Ditt namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

say it:

Trackback
RSS 2.0