jag vill. NU!

ååh vad jag vill börja inredningen!! igår inhandlades färg, två olika färger. det blir inte någon fondvägg, så mkt kan jag säga. vad jag tänkt mig får ni se då det blir klart. hoppas faktiskt på att det kan börja donas ihelgen som kommer. så kanske svärfar kommer nästa vecka och bygger en ny garderob åt oss. den där lennart, han är bra han!  (: 
så småningom ska även sängen bytas ut, men det blir nog i slutet av februari.  när päningarna kommer igen. men jag har redan sett ut vilken jag vill ha.
men jag vill göra klart allt nu, åka till ikea och göra klart! ställa saker på plats och allt. gaaaaaaash så kul!

hoppas bara att det blir som jag tänkt mig. det kanske blir helt åt helvete! vem vet .. 

DIN ÅSIKT!
Postat av: Therese Andersson

DU har blivit utmanad, antar du utmaningen? :)

gå in på: www.teees.bloggsida.se



/Kram Therese

2009-02-02 @ 11:52:42
URL: http://www.teees.bloggsida.se
Postat av: Johanna

=) Längesen man så dig! Låter som att ni håller på för fullt där hemma. Måste ju få komma och se resultatet sen! Förresten så får du gärna komma på ljusparty hemma hos mig den 10e. Hör av dig om du har lust =) puss

2009-02-02 @ 18:01:47
URL: http://wigwam.blogg.se/

Har du något på hjärtat?

Ditt namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

say it:

Trackback
RSS 2.0