ljus, ljus, strålande ljus.

hej. mitt huve gör ont. typ som vanligt ..
och jag är sjukt sugen på nybakat bröd. guu så gott det hade varit.
jävkla pelle som ska sitta och berätta om allt nybakt bröd. d:

och igår var jag på ljusparty hemma hos johanna. =)
så nu har jag beställt hem lite mer ljus. alltid bra med
lite påfyllnad! både votiv och teljus. =)

sen i förrgår var vi på bio. såg valkyria. någon som sett den?
väldigt intressant film måste jag säga. dock lite seg, men det
gjorde ingenting. är faktiskt intresserad av sånt där med hitler
och allt. men jag är VÄLDIGT EMOT han. så fort "hitler" på filmen
visades på bioduken kände jag ett stort hat emot honom. kan
inte förstå hur man kan göra så som han gjorde.

nej nu har jag inge mer att berätta .. hoj!

DIN ÅSIKT!

Har du något på hjärtat?

Ditt namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

say it:

Trackback
RSS 2.0