om alla hjärtans dag.

alla hjärtans dag har hunnit passera ..
gjorde ni något speciellt?

själv så såg min dag ut ungefär såhär;
jag vaknade vid två kanske tretiden typ, efter att ha jobbat natt ska jag väl tillägga. duschar, tar på lite maskara. sedan sätter jag mig i bilen för att hämta upp magnus som sovit kvar hos tege. dom hade lanat, thats why. jag går in, sliter tag i magnus. DRAR ut honom i bilen i fötterna och han hängades efter backen och skriker "nej nej nej jag vill inte". sätter honom i passagerarsätet. springer runt till förarsidan, startar bilen och gör en rivstart därifrån för att han inte ska hinna rymma ifrån bilen. kör fort och bestämt hem igen. tvingar inn honom i köket, tar fram diverse saker och beordrar honom till att vi ska laga mat tillsammans. hallå, det är ju faktiskt alla hjärtans dag?! där står han med gråten i halsen medans jag stirrar ut honom medans han filear fläskfilen och spritsar potatismos.

okej okej. JAG LJUGER!
eller att jag åkte och hämtade honom, DET är sant. men han kom så snällt ut till bilen. vi åkte hem. gjorde plankstek och hade det mysigt tillsammans bara. =)

och det var faktiskt hans idé att mysa till det på alla hjärtans dag! =)
<3

DIN ÅSIKT!

Har du något på hjärtat?

Ditt namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

say it:

Trackback
RSS 2.0