inredningssugen.

idag blev jag sur på mina föräldrar för dom inte ringde till mormor och frågade om jag och magnus kunde låna deras garage och skruva med bilen. (yes, jag var också med och hjälpte till) men surheten gick över när dom ringde och sa att dom kollat upp reseförsäkringen åt mig. då blev jag glader igen. och dagen slutade med svarta fingrar och pizza. d: usch så grabbigt det blev idag. men jag fick iaf väga upp det med att hämta ett hm-paket! :D och allt satt som det skulle. och sommarkläderna kommer nog också bli några favoriter sn i värmen! (:

förövrigt så är jag sjukt sugen på att börja fixa om sovrummet som just nu har en äckligt ful lila färg, men samma äckliga lila färg kletat på både lister, vägguttag och dylikt. ägarna av den här lägenheten var nog inte speciellt händiga. men efter mina planer och ideér som jag fått kommer det att bli snyggt! hoppas vi kan börja snart. ^^,


.. säg inte att jag håller på att bli sjuk också?! =(

DIN ÅSIKT!

Har du något på hjärtat?

Ditt namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

say it:

Trackback
RSS 2.0