för ett års sedan.

nu har jag verkligen legat på latsidan när det gäller bloggen ..

har iaf träffat liga idag. hon har varit här i tre veckor men jag har inte träffat henne förrens nu. men det var superkul att träffa henne en sväng. berätta om vad som hänt under året och så. ni som undrar så är hon från lettland och har därför inte träffat henne på ett helt år .. men vi gick till humleparken köpte glass och satt och mös på min rosa filt och snackade massa. (:

ska snart iväg och jobba, vilket kändes mindre kul .. men det är två nätter kvar nu, sen har jag frivecka. och det är den bästa frivecka av alla. och vara ledig en helg, det är ju bara för underbart!

aja, ska dra. magnus har kommit från jobbet. (:

DIN ÅSIKT!
Postat av: vendela

sv: åh vad mysigt :D va åt du för glass:)?

2009-07-15 @ 21:49:23
URL: http://vendelasvensson.blogg.se/
Postat av: Matilda

Svar till komentar. Jajemen, på veramoda. :)

2009-07-19 @ 22:46:24
URL: http://matildasenkla.blogg.se/

Har du något på hjärtat?

Ditt namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

say it:

Trackback
RSS 2.0