från fredagen ..

skrev det här i fredags, men det blev ngt fel och publicerades aldrig. så jag lägger inn det nu ..

________


blev inte så mkt steka idag. så fort jag och maria hoppade i poolen hemma hos dom kom det massor av moln. d: både hon och jag var hundvakt så vi var mkt med dom. så kom johanna och ida också dit. trevligt. (: så dagen blev bra trots lite moln! (:

mindre kul är ju att man ska jobba snart. har natthelg nu .. jag som så gärna ville vara med tjejerna på grillning och drickning imorgon. men thats life. man får inte alltid som man vill, speciellt inte när man jobbar mkt helger. =(

det skulle vara skönt med en dusch. så det blir nog fanimej en dusch nu också. d:
sen lä jag till jobbet. så ha en trevlig kväll allihopa, ni som har chansen.
själv ska jag ner och slita.

DIN ÅSIKT!

Har du något på hjärtat?

Ditt namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

say it:

Trackback
RSS 2.0