money money money, must be funny .. trallala.

magnus bad mig åka iväg och köpa chips och starksås, vilket jag gjorde också.
några minuter senare var jag hemma igen ..

magnus; gumman ..
jag; nej jag har inte köpt någon cola.
magnus; nej, det var inte det ..
jag; vad är det då?
magnus; kom och titta här ..
jag går fram till datorn och tittar på skärmen.
jag; vadå? jag fattar inte ..
magnus; jag har vunnit pengar. 7000;-

haha, så under tiden jag var på statiol så vann han sju tusen spänn.
och han haar inte spelat för så mkt pengar, bara gått pluss.
 et är tredje gången han vinner en så pass hög vinst.

det är min man det där! (;

DIN ÅSIKT!
Postat av: Emelie

Ja de är ju aldrig fel med fin väder men du ska veta vilken värme de varit här!! UCHA säger ja bara och ja är soldyrkare så =) Grattis till vinsten!

2009-07-07 @ 23:17:38
URL: http://emilajj.blogg.se/
Postat av: Emelie

Ja vi hade fint ganska länge men nu har de kommit regn, regn och åter regn! Ganska skönt ändå tycker ja iaf =) Jo de va en upplevelse med bröllop oxå =) Ja men verkligen... hade varit kul att träffa dej! Men ja skulle nog aldrig ha kunna lyckats förklara vägen iaf =) De låg bakom ica Maxi... de kände ja igen iaf.. för där va ju vi och handla =)

2009-07-08 @ 15:23:12
Postat av: Matilda

fy fan va härligt! säg åt han att jag kan spela någon gång så kan han bara ta över så jag får in lite money å! :D haha



-------

(svar på komentar)

jajemen, anemerade filmer är as bra! Och ice age var as bra! :D "ååh, va skönt. trode du skulle säga nått läskigt namn som Jonas" haha! :D

2009-07-08 @ 21:09:49
URL: http://matildasenkla.blogg.se/

Har du något på hjärtat?

Ditt namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

say it:

Trackback
RSS 2.0