thailand 26/1o!

det är en grej jag inte tagit upp på bloggen än ..

VI ÅKER TILL THAILAND 26 OKTOBER!! så blir vi där
i 3 härliga veckor. det blir jag, magnus och 4 personer till.
jag längtar redan som en idiot. :D ska bli så härligt med
sol, bad, snorkling, partey och allt som hör till. underbart!
kan inte tiden gå lite fortare .. ? (:



bild tagen i thailand i mars då vi var där .. det där var ett riktigt paradis vid
dom där öarna!


DIN ÅSIKT!
Postat av: Anonym

Ååh fy fan vad härligt! Avensjuk! :D



(skvar på komentar)

Ja, hahah! :D

2009-07-07 @ 13:43:28
Postat av: Matilda

Ååh fy fan vad härligt! Avensjuk! :D



(skvar på komentar)

Ja, hahah! :D

2009-07-07 @ 13:44:06
URL: http://matildasenkla.blogg.se/

Har du något på hjärtat?

Ditt namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

say it:

Trackback
RSS 2.0