aooutch.

jag har ont i min handled. gjorde illa mig på jobbet inatt. inget allvarligt, gör bara lite ont när jag rör den på vissa sätt och kan inte heller anstränga den alltför mkt. men nu är det en natt kvar att jobba. sen är det frivecka! yihoo. får se vad det blir i helgen .. vi har funderingar på att åka till orsa. kasst väder, men men .. kan ju vara skönt att komma iväg lite ändå. om inte orsa, så vet jag inte vad vi ska göra. blir väl säkert ett och annat glas om jag känner oss rätt. d:

vad ska ni göra ihelgen? (:

DIN ÅSIKT!
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; Okej, jag svarar på kommentarer :D

Ska vi lägga till varandra via blog lovin? :)

2009-06-11 @ 23:49:34
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du får ta det lugnt med handleden där :D

2009-06-12 @ 01:16:31
Postat av: sandra

Hoppas att handleden blir battre, som du sa bara en natt till! Sjalv kommer jag att jobba hela helgen, tidiga morgonar och 10 timmars skift, suck!

2009-06-12 @ 07:55:08
URL: http://sandrasengland.blogg.se/

Har du något på hjärtat?

Ditt namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

say it:

Trackback
RSS 2.0