avslutar med en rejäl förkylning.

peace and love är över. eller ja, det har det ju varit i några dagar. men jag har inte haft tid eller ork att skriva här. avslutade nämligen p&l med en jäkla förkylning, och inte mår jag bättre idag. provade jobba igår, men det gick inge vidare så idag tillät jag mig själv att faktiskt få vara hemma och vila. men det är KOOOOKHETT i lägenheten, och likaså utaplatsen. måste nästan hem till mamma och dom så man kan sitta i skuggan på deras gård och svalka av sig. för det här funkar ju inte.

hur som helst var peace and love hur kul som helst! fart och fläng! satt uppe och festade till tidiga morgonar och fortsatte dagen lite senare, efter några timmars sömn. nog för att vi hade så kul så är det också skönt att det är över, vem orkar dricka med lixom?

aja, nu ska jag dricka upp mitt te från thailand som är super mot hosta.
hade skönt alla ni som inte är sjuka och orkar vara ute och sola och bada.
lyllosar.

DIN ÅSIKT!

Har du något på hjärtat?

Ditt namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

say it:

Trackback
RSS 2.0