midsommarhelgen.

hej på er. vad har ni gjort under helgen?

själv har jag haft väldigt fullt upp, därför inget bloggande. har båda varit upptagen med nytta och nöjen.

få se här, vad har jag gjort ..
fredag; midsommar. åkte på kvällen ut i skogen någonstans. utanför vika tror jag vi var. när var det lite party hemma hos någon som några kompisar till oss var. där fick jag hälsa på grisen, getterna och kalven. missade tyvärr påfågeln. jag vet, det var typ värsta zooet typ, och det var kul. jag tycker om djur. (:
hur som hellst, klockan tio kom vi på att vi skulle åka till orsa. det var lite folk där vi kände. som tur var hade jag ännu inte druckit något så jag kunde köra, underlättade den här ideén ganska så mkt. så typ kvart tjugo över tio någon gång satte vi oss i bilen och åkte mot orsa. kom dit halv tolv. halsade typ i mig tre glas vin och satt med mamma och pappa och skrattade lite. sen tog vi med oss brorsan och gick till en annan husvagn där en kompis till magnus bodde. (oskar hade varit där tidigare på kvällen så han visste var han bodde.) så där satt vi och språkade ett tag. gick en runda på campingen sen tillbaka till mamma och pappa igen. språkade vidare. men sen blev det dags för att sova. skulle ju upp och jobba dagen efter. och nu var mina päron så snälla så dom tog tältet ute i förtältet så jag och magnus fick sova i deras säng. gulliga föräldrar har jag verkligen!

lördag;
gick upp i lagom tid, åkte hem och jobbade fram till åtta på kvällen. sen lära jag hem lite fort och göra mig i ordning. sen bar det av till roxnär på fest. magnus hade dock varit där sen klockan två så han hade börjat tröttna. så halv tolv rejsade vi hem. d; sen blev det mys framför tv'n fram tills vi gick och la oss.

söndag; bestod av jobb bara.

ja, det var min helg det ..

DIN ÅSIKT!

Har du något på hjärtat?

Ditt namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

say it:

Trackback
RSS 2.0