update.

helt amazing, jag lyckades hålla mig vaken idag efter jobbet. trots att jag bara sov typ 1-2 timmar kanske inatt. bra amanda. (klapp på axeln)

haha man har ju faktiskt blivit lite av en kändis efter tiden i kassan i kvarnsveden. ibland när man träffar på folk så får man höra " har inte du jobbat på ica? ". senast var idag. doktorn jag var till idag. jag var till doktorn för en undersökning man måste göra för att jobba på det stället jag jobbar på just nu, ni som undrar.

och nu är det en vecka kvar tills peace and love. kläder?!?! what toooooo wear?! maria, vi måste ta en sväng på kupolen och förhoppningsvis inhandla något nytt och fräsigt (?). har ju iaf liiiite ideér om vad jag vill ha på mig, typ. och när pengarna trillar inn igen nästa torsdag så ska jag ÄNTLIGEN åka och införskaffa mig en volumaster från björn axén. YES. mitt hår är så halt så det går typ inte att toupera det så det håller sig en hel kväll, men jag tror stenhårt på den.

nu ska jag gå och fylla på så jag får mer citronvatten. MUMMS!

DIN ÅSIKT!
Postat av: Evelina

Ses på Peace & Love!! :D

2009-06-22 @ 06:52:02
URL: http://evilajna.blogg.se/

Har du något på hjärtat?

Ditt namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

say it:

Trackback
RSS 2.0