en vecka.

det börjar dra ihop sig. ^^,
tänk, om en vecka ligger jag på någon strand i thailand. eller kanske spelar nå bollspel i poolen, kanske sitter och äter nå god thaimat. iof vet jag inte vad klockan är där nu. men ändå. =) det är nääära. och imorgon är det sprutdags igen. andra och sista sprutan innan vi åker. måste klippa håret, färga ögonbryn/ögonfransar, tvätta och packa också nu i veckan. =) jag läääängtas som en tok. har faktiskt redan börjat göra en packlista.

för övrigt blev det lite party igår hemma hos tg. det var trevligt men kvällen gick så fort. men jag började inte dricka heller förrens klockan var tio pga jobb. men jag mår bra idag. =) men hoppas på en pizza ikväll. mumma!

vaknade imorse av ett sms av fridisen;
"men amanda nu saknar jag
dig på min soffa när jag vaknar"

haha, sötunge! :D


DIN ÅSIKT!

Har du något på hjärtat?

Ditt namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

say it:

Trackback
RSS 2.0