hemma.

hej på er!

nu är ja hemma i sverige igen efter ett dygns resande.
väldigt trist att vara hemma i sverige igen men det
har varit hur skönt som helst trots att jag blev lite sjuk.
eller lite och lite, fick övernatta en natt på en klinik.
men inget allvarligt hände. kan skriva och berätta
en annan gång. ska fixa och dona lite här hemma
nu. ville bara skriva och berätta att jag är hemma,
mår bra och haft en underbar resa.

jag kommer att åka till thailand igen någon gång.
och snart hoppas jag. helt underbart!

hej så länge!


DIN ÅSIKT!
Postat av: sandra

jo klart vi kan! hör av dig bara! måste få se bilder från thailand!! :D

2009-03-31 @ 00:59:39
URL: http://sandrasnyheter.blogg.se/

Har du något på hjärtat?

Ditt namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

say it:

Trackback
RSS 2.0