tjejparty.

äntligen har jag fått mätta mitt shoppingsug. var till falun i fredags med maria och fixade present till johanna och så blev det lite shopping åt en själv också.

jag kom hem med
- ett par jeans-leggins
- en klänning i turkost
- en kort tröj/jacka i turkost
- ett lila tublinne

+ att jag handlade ett par svarta jeans-leggins och en turkos tisha tidigare i veckan.

men igår vare tjejfest för hela slanten som gällde med bh-bytningar, shejka bobis, prat, alkoholdrickning, korttagning och utgång. trevlig kväll tjejer. =) men idag har jag ont i ryggen. halkade igår på väg till krogen och slog i ryggen så jag tappade andan. läskig upplevelse. :S
men hur som helst tänkte jag visa lite kort sen igår!


  
  
  
  
 

DIN ÅSIKT!

Har du något på hjärtat?

Ditt namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

say it:

Trackback
RSS 2.0