blogginlägg no1 på bärisen.

sitter nu här i soffan men den nya bäbara datorn. feeels great. =)
nog är det lite kul med en bäris allt.

förövrigt så gjorde jag första dagen idag på det nya jobbstället. där jag ska sommarjobba alltså .. och det kan nog bli bra där, det tror jag.

har gjort en liten beställning idag också. visar er sen. lä gå och hjälpa till i köket. eller lä och lä, han klarar sig säkert mkt bättre utan mig, men ville ha lite hjälp med att plocka iordning. det ser förjävligt ut. och en tvätt ska hängas också. jaja, dags att sätta igång. hoppas maten är klar snart bara. håller typ på att hungra ihjäl.

kul tangentbord att skriva på det här förresten. dessvärre hade jag inge me att skriva nu, så vi hörs senare. baaj.

DIN ÅSIKT!

Har du något på hjärtat?

Ditt namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

say it:

Trackback
RSS 2.0