fredag morgon.

god morgon på er!

usch, sov lite för länge idag .. inte bra. jag som vaknade och var pigg vid nio men visste inte vad jag skulle göra uppe då så jag somnade om, vilket jag ångrar nu.

idag får jag iaf sällskap när jag ska gå, äntligen! =) åker upp till bäsna och går en sväng med maria.
synd att vädret är som det är. iof har jaginte varit ute än, men det jag kan se härifrån min datastol så är det inte toppen.

förövrigt så blir det nog inge maskeradfest för mig i oktober, vi har faktiskt något bättre i planerna. i know, vad kan vara bättre än maskeradfest?! (:

DIN ÅSIKT!
Postat av: Foki

svar: Glassen var galet god! ^^

2009-05-08 @ 14:47:06
URL: http://foki.blogg.se/

Har du något på hjärtat?

Ditt namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

say it:

Trackback
RSS 2.0