home.

tre veckor har gått, och nu sitter jag här .. några timmar kvar tills första jobbdagen efter semestern. gruvsamt. hade gärna stannat i underbara, varma thailand ett tag till. ett långt tag till hade inte heller skadat faktiskt. d: men någongång måste man ju tillbaka till verkligheten.

som ni kanske förstod så hade vi det superbra i thailand. vi solade, badade, reste runt till några olika ställen, red elefant, festade, shoppade, åt god mat, såg fina ställen, matade vilda apor med bananer osv. helt underbart! =)

lägger upp bilder en annan gång. antagligen.
hej så länge! (:

DIN ÅSIKT!
Postat av: Matilda

Ja, haha. xD Förstår ni hade det bra. å så grymt fina bilder du visade mig! :D

2009-11-20 @ 12:38:44
URL: http://matildasenkla.blogg.se/
Postat av: liiga

nej va kul gumman! jag längtar till soool sååå mycket. avis :P

puss

2009-11-20 @ 14:19:39
URL: http://plastkudde.blogg.se/

Har du något på hjärtat?

Ditt namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

say it:

Trackback
RSS 2.0