bilder är på gång.

hej på er!

shit, nu är resan inte långt borta. :) jobbar sista dagen imorgon och det känns helt fantastiskt!
var iaf iväg och gjorde "den där grejen" idag. visar bilder senare ikväll. var ju också och handlade lite igår jag tänkte visa lite bilder på. men mitt lack måste torka först, så ska jag måla på ett till senare.

jaha, vad gör ni en lördag som denna då?
själv blir jag hemma och ska vara nykter. ska ju jobba imorgon så passar jag på att vila magen från magkatarren nu innan vi åker. har iaf varit nykter i tre veckor så en eller två öl kommer sitta fint på arlanda på måndag. ;D
har lovat mina föräldrar att skjutsa dom, så det ska jag iaf göra ikväll. så kommer tege hit till oss, vi ska kolla igenom lite vart vi ska ta vägen när vi landat i krabi. har ju inte bokat ett enda hotell utan vi ska göra det när vi är där. ta det lite som det kommer .. men ska kolla ikväll så vi har lite pejl. :) tege är en polare till magnus (min pojkvän för er som inte visste), som också ska med till thailand. så är det en till grabb också, men han träffar vi upp på arlanda. yes, jag kommer vara ensam tjej, tur att jag är van och härdad redan. :D haha


DIN ÅSIKT!
Postat av: Coneh ' Bloggen om att och ingenting.

Nu har röstningen börjat i Veckans blogg-tävlingen på min blogg! Lycka till! =)

2009-10-24 @ 18:44:00
URL: http://chms.blogg.se/

Har du något på hjärtat?

Ditt namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

say it:

Trackback
RSS 2.0