mohaha .. eller vänta här?!

vi har haft städdag idag.

jag håller på att damma av ljuslycktor och dylikt som står ovanpå våran sänggavel
och säger till magnus;

- titta vad noga jag är! är du också såhär noga när du gör rent här?

- ha, det är du inte. du har ju aldrig gjort rent det!

och ger sen ifrån mig ett självbelåtet, aningen malligt skratt/fniss.

men sekunden senare kom jag på mig själv.
HUR fick jag det här till min fördel!?
det är ju uppenbart att det är han som vunnit på det.


för har inte han gjort rent har ju jag det. typiskt.

1-0 till magnus.

DIN ÅSIKT!
Postat av: amanda

jättesnygg header! :) den var speciell, inte såndän typisk som man ser på alla bloggar :D

2009-10-20 @ 21:36:02
URL: http://amandx.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej! Undrar bara om blogg.se är segt för dig också?

kramar

2009-10-20 @ 23:11:43
URL: http://musicrecord.blogg.se/

Har du något på hjärtat?

Ditt namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

say it:

Trackback
RSS 2.0