nya naglar!

så .. nu tänkte jag visa lite bilder.

tänkte bara visa upp några fåtal saker jag köpte.
resten var mer småsaker som smink, nagellack och så ..



här är iaf en leopardklänning med svarta paljetter på
och en svart mysdress (ska ha när jag flyger)



ett skitsnyggt sett med dragkedjedetaaljer.



och den saken jag skulle göra idag var naglar. :D
det är gelenaglar och är gjorda på professionail på kupolen.
köpte även det där gigantiska hårspännet. :)



målade naglarna. men om jag vill ha fransk manikyr igen är det bara att
ta bort nagellacket så finns det under redan. ser dock kladdigt ut, men det
är från tejpen jag hade när jag målade dit det lila. d:


nej nu måste jag åka och skjutsa mamma och pappa. hej.

DIN ÅSIKT!
Postat av: Matilda

Tjusigt det blev med naglarna, och snyggt målat! :D Men ramlar inte naglarna av om du tar bort nagelecket med aceton? Sånt hårspänne har jag också! :D Skit snygg klännig, eller ja allt var grymt fint! :D Vill ha!

2009-10-25 @ 12:09:00
URL: http://matildasenkla.blogg.se/
Postat av: Amanda

Så härligt det är med höstlov! :)

Har du lov denna vecka eller har du redan haft/ska ha? :D <3

2009-10-25 @ 21:59:24
URL: http://ewesgitarrkompis.blogg.se/

Har du något på hjärtat?

Ditt namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

say it:

Trackback
RSS 2.0