ny frilla, ja tack.

är så grymt sugen på att klippa och färga mitt hår, även färga mina bryn. egentligen borde jag vänta iaf en månad så det är fräscht när vi åker till thailand, men är sugen på att göra det redan i slutet av den här månaden. mitt hår har blivit så pass långt att det bara hänger, och så skulle jag vilja ha en mörkare brun färg. sen är ju mina ögonbryn jobbigt ljusa, så dom skulle verkligen behöva få sig en färgning. inte för att jag gör det så ofta, men känner att det skulle behövas.

du som bor i borlänge; har du någon favoritfrisör?
berätta för mig vem och vart! =)
vill prova på något nytt ställe den här gången isf.

DIN ÅSIKT!
Postat av: Matilda

Atelje Liva, helt klart! :D Skit ducktiga och är välligt noga med att du blir nöjd! :D



Svar på komentar: Tack. :)

2009-09-12 @ 12:47:15
URL: http://matildasenkla.blogg.se/
Postat av: Matilda

Jasså. :O nej, alla tycker väll olika. ;D

2009-09-20 @ 20:09:30
URL: http://matildasenkla.blogg.se/

Har du något på hjärtat?

Ditt namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

say it:

Trackback
RSS 2.0