pics från sthlm.

så, nu har jag laddat upp bilderna på datorn och tänkte då visa er några här på bloggen.

1. börjar med en stor bild på mig och frida. =)
2. sminkningen hon gjorde på skolan.
3. jag och frida.
4. jag, leker eeh cool? d:
5. frida posar.
6. sara och hennes kollega.
7. jag tittar innåt med ena ögat.
8. frida försöker göra samma sak. :D
9. sara var grym på att titta uppåt.
10. jag, ute på nån klubb. fläcktar nacken.
      det var grymt varmt med allt mitt hår hängande.
11. mee.
12. sara o jag. nej jag tar inte på hennes tuttar. d:
      höll bara upp handen på nå sätt så det såg ut så.
13. milla.






  
  
  
  

ja, det var lite bilder från sthlm. =)
tack tjejer för en rolig helg!

DIN ÅSIKT!
Postat av: Ida

Härliga bilder =)

2009-10-20 @ 12:49:53
URL: http://chictbyida.blogg.se/

Har du något på hjärtat?

Ditt namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

say it:

Trackback
RSS 2.0