hemskaste naglarna ever!

jobb jobb jobb. har mest jobbat den senaste tiden. mkt därför jag inte skrivit något.

men ihelgen var svärföräldrarna här på besök. och som vanligt skämde dom bort oss med matlagning + att dom fixade med lite saker på våran uteplats. ^^, dom är för snälla dom!

och imorgon har jag tid för att fixa mina naglar. var in där idag på förmiddagen och bokade tid. vi bestämde då att vi skulle göra om dom helt. så mina egna naglar som blivit sååå långa åker bort och det blir fejkisar igen. men dom växer ut så jag endast kan ha gele igen. men efter vi bestämt det och jag kom hem tog jag bort dom själv.
så just nu är mina naglar så här hemska;



(oj man såg visst inte mkt när bilden hamnade här)
men iaf, imorgon blir dom snygga igen! så kom in då så lägger
jag upp bilder på de nya naglarna. ;)

vill bara lägga in en grej till min lillasyster som kom fram till thailand idag;
ha så uuuunderbart och njut så mkt du bara kan! jag är riktigt avis!!
vill också vara i thailand nu!! <3

DIN ÅSIKT!
Postat av: Liiga

puss på dej finaste amanda <3

2010-04-27 @ 22:59:30
URL: http://plastkudde.blogg.se/

Har du något på hjärtat?

Ditt namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

say it:

Trackback
RSS 2.0