lördag.

blev ingen updatering igår. men det gick bra på min lilla campingturne haha. låg och kollade på film hela natten typ. sen gick jag in och pratade med pappa en sväng innan han drog till förmiddagsskiftet men sen kan jag lova att jag slockade direkt. hann somna innan magnus kom från sitt natskift.

igår på dagen var jag duktig tyckte jag. var först ut och gick med sandra och sen gjorde jag rent uteplatsen. iknow, jag kommer få göra rent det igen sen. men den blir ren för ett tag iaf. innan pollen och skit kommer. :)

nej nu ska jag nog hoppa in i duschen. har nyss vaknat typ. jobbat natt .. och gör en till. suck. det skiftet jag hatar mest. börja kl 20 en lördagskväll och slutar kl 6 på söndag morgon. det verkar vara så skönt väder .. nog hade jag kunna sysselsatt mig med roligare än jobb idag känner jag.

DIN ÅSIKT!
Postat av: Mikaela

allt bra?

2010-04-10 @ 18:00:25
URL: http://mikaelafranssons.blogg.se/

Har du något på hjärtat?

Ditt namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

say it:

Trackback
RSS 2.0