solisar!


me like!


DIN ÅSIKT!
Postat av: Bianca

Hej, jag har just nu en tävling på min blogg!

Ett par örhängen tävlas ut, 2 vinnare!

En av dem kanske blir du, va med o tävla för skojjs skull vet jag!



Kanske jag få se en kommentar från dig, hoppas ^^



- - - - - - - - -

För att tävla ska du bara svara på 2 frågor!



Skriv ditt namn o din blogg adress + e-mail (om du vill)

Svara på dem 2-3 frågorna

Skicka kommentaren till mig



Om det är du som vinner, kommer jag att skicka en kommentar till dig på din blogg o ett mail till dig på din mail, och berätta att det är du som vinner!

Då ska du bara svara på meddelandet, alltså skriva vilken adress du vill att vinsten ska till!



Det är allt!



Ha en bra dag !



// Bianca // Biju.blogg.se

2010-04-08 @ 22:12:04
URL: http://biju.blogg.se/

Har du något på hjärtat?

Ditt namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

say it:

Trackback
RSS 2.0