alkotest av säkerhetstjänst.

hade det trevligt igår! =) haha roligast var nog nästan hemvägen. jag och magnus köpte med en pizza, en beasås och två små drickor som vi skulle svullsta i oss när vi kom hem. men det enda vi kom hem med var EN liten dricka kvar. haha, tappade beasåsen TVÅ gånger, sista gången fick den ligga kvar för allt hade ändå ramlat ur då, ena drickan tappade vi ur och pizzan slaffsåt vi på vägen hem. och guu så vi gick och fnissade och hade oss. haha!

fick idag ett samtal från säkerhetstjänst från ssab. dom ville att jag skulle komma ner och lasta en lastbil. "allstå jag drack igår så det är nog kanske inte sån bra idé" sa jag. "ska jag komma med ett alkotest och se om du är grön till att gå ner till jobbet?" frågade han då. haha så säkerhetstjänst kom hit så jag fick ta ett alkotest, faktiskt så hade jag noll promille så då fick jag skjuss ner OCH hem sen. haha :D

DIN ÅSIKT!

Har du något på hjärtat?

Ditt namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

say it:

Trackback
RSS 2.0