jag borde inte sitta här.

min planering; jag skulle ha gått upp vid tolv och börja göra mig iordning så att jag skulle vara så gott som klar vid den här tiden.

min verklighet; jag har inte ens börjat göra mig iordning .. duschat och kammat igenom håret är det enda och jag har sååå mkt kvar.

och sen är jag så slut i mina armar av att bärt runt på en ölplatta. snacka om att jag borde börja träna! men äh, det tar vi nog i ett annat årtiondehundrade.

____________

update.

ändrade planer. ist för käka på s1 blev det en kebabtallrik hemma och senare går jag och magnus ner på stan och tar något glas med sandra och sherif. :)


DIN ÅSIKT!
Postat av: Anonym

http://towwa.blogg.se/

2010-08-08 @ 13:21:41

Har du något på hjärtat?

Ditt namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

say it:

Trackback
RSS 2.0