om lördagen ..



var som sagt ut med maria i lördags, men vi fick även sällskap av elin. :) kul, inte alla gånger hon är med!

lite kort sammanfattning av kvällen;

- jag kom hem, nerdränkt i cider. skyller på maria! haha, hon skulle hälla i mig cider men det kom minst lika mkt över mig, över min klänning, innanför mig klänning, över min bh, till och med mina trosor var nerdränkta i cider!
- jag kom hem med ett blodigt ben och en blodig sko! men det är inte så allvarligt som det låter. d; i kön för att hämta ut jackan var det någon som tappade ett glas eller flaska i golvet så det flög glas och skärde sönder mitt ben lite så det rann blod ner till botsen. (TROR JAG) för jag vet att det stack till på benet men tänkte inte mer på det förrens magnus såg det när jag kommit hem.

roliga saker folk sa;

maria till mig då vi står och knäpper kort på oss tillsammans (som vanligt, och som vanligt utan att lyckas få ETT fint på oss tillsammans) - jag vill också kunna le sådär!

på vägen hem träffade jag på en kille som gått i min parallelklass ..
efter hej och blabla ..
kille - vad gör du nu då?
jag - jag jobbar på ssab.
kille - men jaha, så du är inte modell?

öööeh, neej .. ?
haha



haha, är INTE så full som jag ser ut. detta är bara i början på kvällen.


DIN ÅSIKT!
Postat av: Matilda

Låter som en rolig kväll med mycket händelser! :D Skoj! Super fina kort på dig! Vad långt hår du har! :O :D

2010-08-31 @ 13:21:06
URL: http://matildasenkla.blogg.se/

Har du något på hjärtat?

Ditt namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

say it:

Trackback
RSS 2.0